Výnimočná patentovaná zmes aktivovaných bezlepkových obilnín, orechov, semienok, ovocia goji a vlákniny psyllium. Je aktivovaná, bezlepková, zásaditá, naturálna - 100% RAW. Kompletný zdroj informácii o HRYZKE je na www.hryzka.sk. Jednoducho povedané výživné, chutné a zdravé raňajky pre celú rodinu.

Pri použití zľavového kódu TNJK01 budeš mať pri každom nákupe HRYZKY cez e-shop zľavu 5%. Je časovo neobmedzený a platí aj pre opakované nákupy. Pri objednávke je potrebné zadať kód do poznámky a zľava sa prejaví až v konečnej faktúre.

do e-shopu
Hryzka so zľavou
Objednajte si aktivovanú naturálnu bezlepkovú zmes Hryzka so zľavou 5% s použitím zľavového kódu.
Instagram

katka.janurka

Z Vrátnej na Kráľovu studňu

Autor: Petrík Dátum: 5.8.2015 Zobrazenia: 2939 x
Deň po Tatranskej šelme Vertical sme sa vybrali za ostatnými členmi našej famílie do Vrátnej doliny vo Veľkej Fatre. Nie je to preklep, nemám na mysli Vrátnu dolinu od Terchovej, ale dolinu ústiacu do Dedošovej doliny za Gaderom. :) Nachádza sa tu maličká a útulná lesnícka chatka, ktorú je možné si prenajať za prívetivý peniaz. V rámci regenerácie sme si teda odbehli trasu od chatovej osady Gader až k tejto chatke, kde sme sa zvítali s ďalšími účastníkmi zájazdu. Prvá vec samozrejme bola postaviť provizórnu hrádzu v ľadovom potoku hneď vedľa a riadne sa v ňom vykúpať. :)

Večer sme si pripravili sushi po našom (tvárim sa znechutene nie z jedla, ale z toho, že mi hmyz zrovna letel okolo nosa :D) a potom pri romantickom svetle sviečok zahrali stolovú hru Shadows over Camelot. Doplnok od Katky: V noci sa nám spalo celkom dobre - aspoň dovtedy, kým Petrík nešiel na WC pred chatu a cestou späť nezvalil s rachotom všetko, čo bolo na stole. Tá päťsekundová nenávisť, keď ma niekto násilne zobudí ... :D
Shadows over Camelot
Ráno vyrážame z chaty smerom na hrebeň medzi Suchým vrchom a Ostredkom. Keďže samotná chata je už zhruba v 1000 m.n.m., trvá len chvíľku, kým sa dostaneme nad hornú hranicu lesa popri salaši a kocháme sa výhľadom na Vrátnu dolinu. V pozadí na panoráme je vidieť Tlstú a napravo Bielu skalu.
Chodníčkami vychodenými od kráv, ktoré sa tu pásavajú, sa dostávame na zelenú značku od Drobkova na Ostredok a akurát stretávame stádo, ktoré sa vracia napojiť nižšie do doliny (a bača si zrejme ide skočiť na fajný obed).
Na Ostredok vybieham ako prvý a fotím kruhový výhľad. Viditeľnosť dnes však nie je až taká dobrá, máme pod mrakom.
Po chvíli prichádza aj Katka.
Veľká Fatra Ostredok Veľká Fatra Ostredok
Pohľad z Ostredku smerom na Revúce.
Po hrebeni je to veľmi príjemný beh s výhľadmi a malými prevýšeniami po mäkkých chodníčkoch, ani sa nenazdáme a sme na Krížnej - toto je pohľad smerom naspäť na Ostredok ... Doplnok od Katky: Teraz hej, ale naposledy to také príjemné nebolo, keď sa tam zrovna rojili nejaké paskudiacke hmyzy a prebehnúť bez dvadsiatich múch v ústach a očiach bolo nemožné - bežali sme radšej s tričkami na tvári a nevideli nič. :D
Pohľad ku Kráľovej studni a Tureckej.
Od Krížnej pokračujeme ku Kráľovej studni ...
Veľká Fatra Krížna Veľká Fatra Krížna
... a vybiehame pozrieť aj na symbolický cintorín a pamätník SNP.
Kráľova studňa - pamätník SNP
Ja ešte odbieham do hotela Kráľova studňa na rýchle pivo a Katka ide napred. Cestou nachádza aj stále zelený medvedí cesnak, ktorý sme neskôr použili do večere - bežím radšej za ňou, lebo mi fajne vyvoniava do rytmu. Zbiehame do Dedošovej doliny ku Drobkovu a cestou stretávame najväčšie lopúchy na svete. Nájdite škriatka lesného-lopúchového. :D
Tesne nad Drobkovom Katku znenazdajky uštipne osa do ruky, zajačí na pol hory, ale pokračuje hrdinsky ďalej :D ... pod Drobkovom sa naskytá výborná príležitosť na schladenie - hlavne osieho pichanca, ktorý začína naberať rozmery malého kamióna a Katkin biceps vyzerá ako po troch týždňoch v rysovačke. Ľadová voda padne veľmi osviežujúco, a dokonca aj s možnosťou plávania v protiprúde. Kam sa hrabú wellness-y. :)
Príjemne zregenerovaní ľadovou vodou sa vraciame na chatu, kde si Katka šľahne na biceps domácej slivovice a vrháme sa na zásoby ovocia. Na dyňu sa zlietla celá párty ôs a máme čo robiť, aby sme sa k nej prebojovali. :) Pomaly sa zberáme na odchod - z tohto krásneho kúta sa nám ale vôbec nechce odísť. Jedine tie osy by sme oželeli. :D