Výnimočná patentovaná zmes aktivovaných bezlepkových obilnín, orechov, semienok, ovocia goji a vlákniny psyllium. Je aktivovaná, bezlepková, zásaditá, naturálna - 100% RAW. Kompletný zdroj informácii o HRYZKE je na www.hryzka.sk. Jednoducho povedané výživné, chutné a zdravé raňajky pre celú rodinu.

Pri použití zľavového kódu TNJK01 budeš mať pri každom nákupe HRYZKY cez e-shop zľavu 5%. Je časovo neobmedzený a platí aj pre opakované nákupy. Pri objednávke je potrebné zadať kód do poznámky a zľava sa prejaví až v konečnej faktúre.

do e-shopu

Inovecký "maratón" 2015

Autor: Petrík Dátum: 30.3.2015 Zobrazenia: 3013 x

V sobotu 28. marca 2015 sa v pohorí Považského Inovca konala veľmi pekná turisticky ladená komorná akcia – Inovecký "maratón". Jej náplňou boli tri výstupy na vrchol Inovec (1042 m.n.m.) – vždy z inej strany a inou trasou. Celková dĺžka "meraného úseku" bola 26,5 km a vyše 2000 m stúpania. Štart bol v dedinke Dubodiel.

Inovecký maratón 2015 - na štarte
Na štarte v Dubodieli

Väčšina účastníkov dorazila na štart smerom z Trenčína naraz jedným autobusom, ja s Katkou ako buržuji autom. :) Pre našu obhajobu, dostať sa do Dubodiela busom od Bánoviec v sobotu ráno je prakticky nemožné. Spočiatku sme si teda mysleli, že tam budeme jediní. :D Z autobusu sa ale našťastie vyrojil slušný počet účastníkov na čele s "bossom" preteku. Chytro nás ešte dopísal do štartovej listiny (ostatných zapísal už v autobuse), pár fotografií a vyštartovalo sa.

Akcia je ponímaná skôr ako diaľkový turistický pochod, čomu nasvedčovalo aj zloženie účastníkov. V bežeckej "uniforme" sme boli vrátane nás dvoch len piati, zvyšní účastníci boli nahodení turisticky, hoci tiež viac či menej miestami pobehli. S Katkou si želáme šťastnú cestu a v čele "peletónu" :D vybieham napred. Po chvíli ma dobieha ďalší bežec, Jaroslav, zlaďujeme tempo a dávame sa do reči. Dozvedám sa zaujímavosti z triatlonu Oravaman. S neveľkou stratou za nami je ďalší pár – bežec Rasťo so zdatnou bežkyňou, ktorej meno však nepoznám.

Na červenej značke smerom dolu od chaty k motorestu

Po 50 minútach vybiehame z Dubodielskej strany prvýkrát na Inovec, je tam riadna hmla a celkom chladno, zbiehame rýchlo ku chate. Kolega si odkladá batoh s vecami na prezlečenie. Červenou značkou pokračujeme v zostupe k motorestu Radar. V klesaní nás dvojica za nami dohnala, na zelenú značku prechádzame v grupe. Ja využívam rovinku a ládujem sa ďatľami. Reč sa zvrtla na počet účastí, ja s kolegom Jarom priznávame, že ideme prvý krát. Rasťo z druhej dvojice hovorí, že 18-ty krát a dodáva: "Som si vymyslel, tak musím chodiť." :D Všetci sa smejeme a ja si vravím, že aspoň bude poznať trasu smerom na Selec, lebo tadiaľ som ešte nešiel.

Inovecký maratón 2015 - Na zelenej značke smerom hore ku chate
Niekde tu v týchto pekných bučkoch pňoch Katku zavolala príroda :D
Otočka dolu na Radare a po zelenej smer druhý Inovec Inovecký maratón 2015 - Na zelenej značke smerom hore ku chate
Na zelenej značke kúsok pod chatou a v pozadí zúria snehy druhého Inovca

Začíname stúpať zelenou opäť hore a cítim, že tempo pre mňa nestačí, tak vybieham dopredu. Kolega ide so mnou a dvojicu nechávame za sebou. Ani sa nenazdám a sme zase na chate, dotankúvame si vodu. Chatári asi nie sú veľmi nadšení, že sa tam len tak miháme, tak vravím, že sa ešte vrátime a dáme čosi. Pokračujeme na druhý vrchol, kde sa medzitým prispawnol aj boss podujatia. Fotí a zapisuje medzičas, 2:35, 1:06 od Radaru. Ešte si ujasňujeme trasu pred nami a zbiehame z vrcholu smerom na Palúch. Trasa potom odbočuje doprava k horárni nad Selcom. Celkom šotoliny, potoky a bahná miestami. Pri horárni chrústam ďalšie ďatle a opäť stúpame. Po cyklotrase sa postupne dostávame na zelenú turistickú značku. Musím si vyklepať topánky, lebo v šotolinkách som do nich nabral kopy kamienkov a hliny. X-tý krát preklínam to, že nemáme návleky. Už tretie preteky od vtedy, čo sme si ich zabudli v našom druhom domove, Martine.

Inovecký maratón 2015 - Od chaty k vrcholu
Kúsok pod druhým vrcholom

Kolega už s dychom nestačí, tak mu nakoniec utekám a tretíkrát prichádzam na vrchol Inovca s časom 3:48. Síce prvý spomedzi tohtoročných účastníkov, ale s vedomím, že sa nejedná o vyslovene bežeckú akciu a zároveň sa veľa borcov chystá v nedeľu do BA na ČSOB maratón, takže asi nebudú deň pred ním šaškovať na Inovci. Zbieham dolu na chatu a stretávam bežca Stana, ktorý potvrdzuje moju teóriu – je to minuloročný víťaz Inoveckého "maratónu" a tiež ide zajtra na ČSOB. Tak dnes len tak tréningovo 1x Inovec. :D

Na chate si dávam pivo, po chvíli prichádzajú aj Jaro a Stano, chvíľu sa v trojici rozprávame. Potom vyrážam Katke oproti. Stretávame sa kdesi v polke zelenej značky pred tretím vrcholom. Beriem si od nej foťák a spolu ideme nahor. Katka finišuje tretíkrát na Inovci s časom rovných 5 hodín.

Inovecký maratón 2015 - Na zelenej značke od horárne nad Selcom
Na zelenej značke od horárne nad Selcom, tu už idem spolu s Katkou Inovecký maratón 2015 - Katka na treťom Inovci
Katka na treťom Inovci

Cestou mi hovorí, že sa jej išlo spokojne, hoci samej a že síce tempo nejako nehrotila, no ani neflákala. Kde sa jej dalo, aj do kopca bežala a všetky rovinky a klesania tiež. Niesla takmer celú cestu našu zrkadlovku a kde-tu sa zastavila, vybalila ju z ruksaku a pofotila, pokochala sa výhľadmi alebo si odskočila poza bučky, poza pne do kriakov, keď príroda zavolala. :D Na 1. vrchol vyšla za cca 01:02, na 2. od Radaru za 01:15 a na 3. od horárne nad Selcom približne tiež tak.

Inovecký maratón 2015 - Zostup k chate
Posledný zostup na chatu

Na Inoveckej chate si potom dávame čaj a nealko pivo, rozprávame sa s ďalšími bežcami. Od bossa fasujeme diplomy a dáva nám k nahliadnutiu aj výsledky minulých ročníkov. Zisťujem, že traťový rekord je 3:26. K tomu by som sa vari aj mohol časom priblížiť. :) Záleží však určite aj na počasí, veď niektoré ročníky bol hore aj meter snehu. :D

Inovecký maratón 2015 - Na Inoveckej chate
Na Inoveckej chate po dobehnutí

Dopíjame a lúčime sa, čaká nás od chaty ešte dobrých 8 km behom k autu do Dubodielu a neskôr cesta do Martina.

Inovecký maratón 2015 - Zostup do Dubodiela
Zbeh do Dubodiela
Inovecký maratón 2015 - Dubodiel
Pekný kostolík v Dubodieli a frčíme domov
Petrík
Hryzka so zľavou
Objednajte si aktivovanú naturálnu bezlepkovú zmes Hryzka so zľavou 5% s použitím zľavového kódu.